Η πληρωμή μου δεν έγινε δεκτή, αλλά βλέπω ακόμα τη συναλλαγή.
Επέστρεψα μια αγορά αλλά δεν έχω λάβει ακόμα την επιστροφή των χρημάτων;
Πως μπορώ να επιστρέψω μια αγορά και να λάβω επιστροφή των χρημάτων μου;
Η πληρωμή με την κάρτα μου δεν έγινε δεκτή, γιατί;
Πως μπορώ να δω το υπόλοιπό μου;
Μόλις έλαβα την κάρτα μου, τι πρέπει να κάνω πριν τη χρησιμοποιήσω;
Πως μπορώ να ενεργοποιήσω την κάρτα μου;
Προσπαθώ να κάνω log in στην εφαρμογή αλλά δε λαμβάνω το confirmation email
Ξέχασα τον κωδικό (password) μου, πως μπορώ να τον αλλάξω;
Ξέχασα το email που χρησιμοποιώ για το app, τι μπορώ να κάνω;
Άλλαξα email, πως μπορώ να αλλάξω το email που είναι συνδεδεμένο με το app;
Έχασα/μου έκλεψαν την κάρτα μου ή έχει καταστραφεί, πως μπορώ να ζητήσω νέα κάρτα;
Που μπορώ να χρησιμοποιήσω την κάρτα μου;
Μπορώ να χρησιμοποιήσω την κάρτα για ηλεκτρονικές αγορές;
Μπορώ να χρησιμοποιήσω την κάρτα μου στο εξωτερικό;
Η κάρτα μου έχε pin;
Που μπορώ να βρω το pin μου;
Μπορώ να κάνω ανάληψη χρημάτων με την κάρτα μου;
Μπορώ να μεταφέρω χρήματα σε κάποιον;
Μπορώ να γεμίσω εγώ την κάρτα μου;
Μπορώ να έχω την κάρτα αυτή ανεξάρτητα και όχι μέσω του εργοδότη μου;
Πως μπορώ να κάνω πληρωμές με Google Pay;
Πως μπορώ να προσθέσω μια δεύτερη κάρτα;
Πως μπορώ να απενεργοποιήσω ειδοποιήσεις και ενημερωτικά email;
Που μπορώ να βρω τους HeroCorp συνεργάτες όπου λαμβάνω επιστροφή χρημάτων;
Πως μπορώ να λάβω την επιστροφή χρημάτων με το HeroCorp cashback;
Πως μπορώ να κλειδώσω την κάρτα ή να απενεργοποιήσω τις ανέπαφες συναλλαγές;
Μπορώ να συνδέσω την GoForEAT κάρτα μου με την Up Gift ή Up Holidays μου;