Πώς κέρδισα έναν σημαντικό πελάτη - Μια προσωπική εμπειρία απο την Εύα
«Όλοι ζουν πουλώντας κάτι» έχουν πει διάφοροι κατά καιρούς και αν το καλοσκεφτούμε έχουν δίκιο. Όλοι, καθημερινά, κάτι πουλάμε: υπηρεσίες, προϊόντα που δημιουργούμε, ικανότητες, ιδέες, γνώσεις, εμπειρίες...
Η διαδικασία της πώλησης δεν είναι τίποτε άλλο από μια αμφίδρομη προσωπική επικοινωνία ανάμεσα σε δύο ανθρώπους, τον πωλητή και τον πελάτη. Αυτό είναι κάτι που έμαθα καλά όταν μπήκα για πρώτη φορά στον κλάδο των πωλήσεων και ακόμα καλύτερα όταν ήρθε η ώρα να διαχειριστώ έναν μεγάλο και απαιτητικό δυνητικό πελάτη.
Ωστόσο, για να σταματήσει ένα πελάτης να είναι δυνητικός και να γίνει υπάρχων, πέρα από την προσωπική επικοινωνία, υπάρχουν και κάποια βήματα τα οποία χρειάζεται κάθε πωλητής να ακολουθήσει και αυτό έκανα κι εγώ.
Τα βήματα μιας πώλησης
Προσπαθώντας να ξεπεράσω το άγχος που μου είχε δημιουργηθεί, αφιέρωσα σε πρώτο στάδιο λίγο χρόνο για να κάνω την έρευνα μου αναφορικά με το ποιος, πού, τι αλλά και να προετοιμαστώ για την επερχόμενη συνάντηση. Φτάνοντας, λοιπόν, στη μεγάλη μέρα αλλά και στα γραφεία του πελάτη, αυτό που προσπάθησα να πετύχω είναι να είμαι ήρεμη, να σπάσω τον πάγο με τον πελάτη, να παρουσιάσω με όσο καλύτερο τρόπο γίνεται τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας και φυσικά να αξιολογήσω τις ανάγκες του συνομιλητή μου ώστε να κατανοήσω τι είναι αυτό που τον ενδιαφέρει αλλά και θα τον έκανε χαρούμενο.
Η σημασία του να γνωρίζεις το προϊόν σου
Πέρα από τα παραπάνω βήματα, όμως, εξίσου σημαντικό για ένα πωλητή είναι να έχει αυτοπεποίθηση για το προϊόν που παρουσιάζει, να γνωρίζει πως είναι το καλύτερο στην αγορά και γι’ αυτό έχει φροντίσει η UP HELLAS. Η ανάγκη του πελάτη κυμαινόταν γύρω από «κάτι να δώσει σα δώρο στους υπαλλήλους του» και η πρόταση μου; Φυσικά οι κάρτες UP GIFT! Απεριόριστες επιλογές χρήσης για κάθε ανάγκη, εύχρηστο app για τον χρήστη ώστε να έχει στα χέρια του όλη τη διαχείριση της κάρτας και του λογαριασμού του και σαν bonus το μοναδικό πρόγραμμα επιβράβευσης HeroCorp, ώστε να κερδίζει παραπάνω με τις συναλλαγές που πραγματοποιεί. Τι άλλο να ζητήσεις...
Μετά από σχεδόν δύο μήνες αρκετών επικοινωνιών, τηλεφωνημάτων και αγωνίας η επιτυχία ήρθε, αν και για αυτό ήμουν σχεδόν σίγουρη εξαρχής. Με τέτοια ομάδα, άλλωστε, δύσκολα χάνεις... Η χαρά μεγάλη και η δουλειά από εδώ και στο εξής ακόμη μεγαλύτερη. Άλλωστε η πώληση δε σταματάει εκεί που κλείνει η συμφωνία...
Τι έμαθα από αυτή την εμπειρία
Σίγουρα η επίτευξη της πώλησης δεν είναι μια απλή υπόθεση που έρχεται αυτόματα αλλά μια συνάρτηση πολλών παραγόντων. Πάνω απ’ όλα, όμως, έμαθα ότι η πώληση είναι οι άνθρωποι και ότι πάντα θα πρέπει να θυμάμαι ότι οι άνθρωποι «αγοράζουν» πρώτα απ’ όλα ανθρώπους.
Και τώρα πάλι από την αρχή... Αξίζει τον κόπο όμως!
Της Εύας Γραμμένου, Key Account Manager της σούπερ ομάδας μας!
Εγγραφείτε στο newsletter μας για να λαμβάνετε όλες τις τελευταίες ενημερώσεις για την Up Hellas και τα προϊόντα μας.
Συναινώ στη χρήση των παραπάνω στοιχείων μου από την Up Hellas, προκειμένου να ενημερωθώ για τα προϊόντα της, βάσει και του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων που ισχύει από 25/5/2018.