Απλοποίησε τη διαχείριση εξόδων εταιρικών δείπνων. Με την Up Expense λύση διαχείρισης εταιρικών εξόδων, κάθε έξοδο εταιρικού γεύματος ελέγχεται εύκολα, με διαφάνεια και χωρίς χαρτούρα.
Καμία χαμένη απόδειξη, όλα διαχειρίζνται απευθείας από το ψηφιακό portal.
Οι εργαζόμενοι πληρώνουν με την Up Expense business prepaid κάρτα, όχι με προσωπικά χρήματα.
Δες σε πραγματικό χρόνο πού, πότε και πόσο δαπανάται για κάθε επαγγελματικό γεύμα εργαζόμενου.
Συγκεντρωτικά reports στο τέλος του μήνα για κάθε εργαζόμενο.
300.000+ κάτοχοι καρτών
6.000+ πελάτες
50.000+ συνεργαζόμενα καταστήματα
Ο εργαζόμενος καλείται να καλύψει ένα επαγγελματικό γεύμα με τον πελάτη ή την ομάδα. Πληρώνει με τη δική του κάρτα, κρατάει την απόδειξη και στο τέλος του μήνα πρέπει να τη βρει και να συμπληρώσει χειρόγραφα το εξοδολόγιο
Κι αν χαθεί η απόδειξη; Αν το budget ξεπεραστεί; Αν η αποζημίωση αργήσει; Το αποτέλεσμα: στρες, χαμένος χρόνος, έξοδα χωρίς έλεγχο

Ο πιο εύκολος τρόπος να καλύψεις εταιρικά γεύματα χωρίς χαρτούρα και χαμένες αποδείξεις.
Θέσε τα δικά σου όρια ανά τμήμα για έξοδα φαγητού.
Παρακολούθησε σε πραγματικό χρόνο πού και πότε γίνονται οι δαπάνες.
Οι εργαζόμενοι πληρώνουν απευθείας με την Up Expense και εσύ έχεις συγκεντρωμένα reports στο τέλος του μήνα.
Ναι, μπορείς να δεις συγκεντρωτικά reports στο τέλος κάθε μήνα.
Καταγράφονται αυτόματα στο Portal, όπου κάθε απόδειξη κάνει match με το αντίστοιχο έξοδο και έτσι έχεις πλήρη εικόνα των εταιρικών σου εξόδων.
Ναι, με την Up Expense μπορείς να πληρώσεις όλα τα επαγγελματικά γεύματα, είτε πρόκειται για meeting με πελάτες είτε για εταιρικό δείπνο με την ομάδα.
Το μόνο που χρειάζεται είναι να σκανάρουν οι εργαζόμενοι την απόδειξη μέσα από το mobile app της Up Expense και η καταγραφή θα γίνει αυτόματα.
Ναι. Θέτεις δικά σου όρια ανά εργαζόμενο, pool account και κατηγορία αποδοχής, ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησής σου.